Data e postimit: 2018-11-16 19:12:55
Lexime: 18384
Agamemnoni dhe Akili
Lloji: Ese krahasuese
Tema: Agamemnoni dhe Akili
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kevin.cika@gmail.com


Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një sundimtar egoist dhe lakmitar.Ai kishte një karakter të paqëndrueshëm dhe kishte autoritet në ushtri.Fjala e tij ishte ligj.Agamemnoni është krenar.Krenaria është gjëja e tij më e shtrenjtë.Kur qëëllimet dhe mbretërimi i tij i cënoheshin,ai tërbohej tmerrësisht shumë.Agamemnoni ishte një sundues i madh dhe i plotfuqishëm.Kishte të gjitha tiparet e një perandori.Agamemnoni qe një luftëtar i fortë dhe i guximshëm.Ai mund të luftonte gjer në vdekje vetëm për të mbrojtur mbretërinë e tij,nderin dhe popullin.Këtu Agamemnoni ngjason me kreshnikët shqiptarë.Nga ana tjetër qëndron Akili.Ai në vepër ka epitetin "këmbëshpejti".Dhe nuk kishte frikë nga asgjë.Akili urrente që të tjerët ti bëjnë padrejtësi.Në luftë,Akili nuk vjen për interesa personale ose për ndonjë plaçkë.Ai lufton për të vënë në vend nderin e akejve dhe për t'iu sjellë lavdinë e merituar.Ishte gjithashtu inatçor dhe dallohej për kokëfortësi.Fati i tij është i paracaktuar dhe e ka të pamundur që të ndryshojë rrjedhën e tij.Por ai nuk i trembet fatit tragjik dhe e pranon atë.Jeta e Akilit qe e lavdishme për aq sa zgjati.Gjatë veprës shfaqet natyra e tij komplekse.Ishte një hero i veçantë që nuk mund të barazohej me asnjë luftëtar tjetër.Ai mund të vritej vetëm në pikën e tij të dobët,në thembër.Ky hero dallohej për guximin e papërmbajtur.Akili dhe Agamemnoni janë në një konflikt paralel.Nga njëra anë sunduesi dhe luftëtari i ashpër.Dhe nga ana tjetër guximtari zemërgjerë që përfaqësonte idealet e periudhës antike.

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Heronjte e homerit dhe kreshniket shqiptare
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqes...
Autori: lesjana dashi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: hektori dhe akili dy heronjte e iliades
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote etj. ne castin e fundit Hektori i lutet Akilit te zbatoje rregullat e dyluftimit dhe te mos ia perdhose kufomen, sepse ai eshte i bindur qe kete gje nuk d...
Autori: homeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: iliada
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit esh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Ina Allaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahasimi dy heronjve Akili dhe Muji
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin ne qellimet e tyre, I bashkonte dicka . Nje qellim final qe arrihej vetem me anet te sakrificave. Ato karakterizohen nga nje karakter burreror. Atyre u of...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...




Komentet e fundit!

Emri: bakanea
Email: bakanearuti@gmail.com
Komenti: jam rusi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com